هیئت انصارالمهدی شهرستان بیرجند

هیئت انصار المهدی در واقع تشکیلاتی است، متشکل از اعضایی که اساساً با هدف ترویج فرهنگ قرآن و عترت و زنده نگهداشتن سنت عزاداری با روال اجرایی برنامه های هفتگی، ماهانه و یا مناسبتی فعالیت می نماید.
هیئت انصارالمهدی شهرستان بیرجند

هیئت انصارالمهدی شهرستان بیرجند


هیئت انصار المهدی در واقع تشکیلاتی است، متشکل از اعضایی که اساساً با هدف ترویج فرهنگ قرآن و عترت و زنده نگهداشتن سنت عزاداری با روال اجرایی برنامه های هفتگی، ماهانه و یا مناسبتی فعالیت می نماید.


هیئت انصارالمهدی(عج) می تواند الگویی ناب از یک تجمع مومنانه را ارائه دهد و نمونه ای بسیار زیبا و هنرمندانه از آمیختگی «شور و شعور» و پیوند «معرفت و محبت» را با «اطاعت» تجلی سازد.
هیئت انصارالمهدی(عج) می تواند تبدیل به قرارگاهی شود که سربازان عاشورایی آن، با «تربیت حماسی» مهیّای جانبازی در پیشگاه قدوم عزیزی باشند که صدای گام های او به گوش می رسد .
در این طرح بر آنیم با توجه به تأکید دین مبین اسلام مبنی بر لزوم نظم در کارها و اهمیت بیشتر آن در کارهای مذهبی، نسبت به ترسیم نقشه عملیاتی در این خصوص، بسیار ظریف تر، دقیق تر و با تأمل بیشتر اقدام نماییم. این تدابیر به معنای مقابله با ابتکارهای استانی نمی باشد، بلکه به منزله ایجاد وحدت رویه و هماهنگی تشکیلاتی است که از ضروریات یک تشکل اسلامی و انقلابی است. ان شاء الله این هیئت ها به صورت منسجم و هماهنگ با سرفصل های تنظیم شده و مطابق نیاز روز در سراسر کشور حرکت کنند.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

26دی

هیئت دانش آموزی انصارالمهدی (عج) برگزار شد./خبر

به گزارش روابط عمومی هیئت دانش آموزی انصارالمهدی (عج) بیرجند به نقل از هکلاسی  جلسه هفتگی هیئت انصارالمهدی(عج) برادران شهرستان بیرجند به مناسبت آغاز دهه ی اول فاطمیه روز چهارشنبه بیست و ششم دی ماه در محل سالن اجتماعات اتحادیه استان برگزار شد.

در ابتدای جلسه پس از اقامه نماز جماعت، زیارت آل یاسین توسط دانش آموز انجمنی محمد حسین فارسی قرائت شد.

در ادامه آقای سورگی، از روحانیون حوزه علمیه بیرجند پیرامون معیارهای انتخاب دوست صحبت نمود و درابتدای بیانات خود معیارهای انتخاب دوست را میزان عقل و خرد، سلامت روان و منافق و دو رو نبودن عنوان کرد و خاطر نشان نمود که این معیارها بسیار مهم می باشد و اگر بر اساس این معیارها به انتخاب دوست بپردازیم دوستان بسیار خوب و ارزشمند خواهیم داشت.

وی در ادامه با اشاره به تاثیر دوست در انسان بیان داشت که دوست خوب مانند یک مغازه عطر فروشی است ولی دوست بد مانند یک تعویض روغنی است و یک دوست خوب می تواند مسیر زندگی ما را تغییر دهد و انسان را به خوشبختی و سعادت برساند و یک دوست بد می تواند ما را بدبخت کند.

در ادامه آقای سورگی افزود: ما باید دوستان خود را به مکان های خوب مانند مسجد و هیئت جذب کنیم زیرا با این کار می توانیم او را به سمت کارهای نیک دعوت کنیم و یک دوست خوب که می توان آن را به عنوان الگویی نیکو برگزید، شهید است.

وی در پایان به روضه خوانی در مدح حضرت فاطمه(س) پرداخت و سپس مادحین دانش آموز به مداحی پرداختند.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">