هیئت انصارالمهدی شهرستان بیرجند

هیئت انصار المهدی در واقع تشکیلاتی است، متشکل از اعضایی که اساساً با هدف ترویج فرهنگ قرآن و عترت و زنده نگهداشتن سنت عزاداری با روال اجرایی برنامه های هفتگی، ماهانه و یا مناسبتی فعالیت می نماید.
هیئت انصارالمهدی شهرستان بیرجند

هیئت انصارالمهدی شهرستان بیرجند


هیئت انصار المهدی در واقع تشکیلاتی است، متشکل از اعضایی که اساساً با هدف ترویج فرهنگ قرآن و عترت و زنده نگهداشتن سنت عزاداری با روال اجرایی برنامه های هفتگی، ماهانه و یا مناسبتی فعالیت می نماید.


هیئت انصارالمهدی(عج) می تواند الگویی ناب از یک تجمع مومنانه را ارائه دهد و نمونه ای بسیار زیبا و هنرمندانه از آمیختگی «شور و شعور» و پیوند «معرفت و محبت» را با «اطاعت» تجلی سازد.
هیئت انصارالمهدی(عج) می تواند تبدیل به قرارگاهی شود که سربازان عاشورایی آن، با «تربیت حماسی» مهیّای جانبازی در پیشگاه قدوم عزیزی باشند که صدای گام های او به گوش می رسد .
در این طرح بر آنیم با توجه به تأکید دین مبین اسلام مبنی بر لزوم نظم در کارها و اهمیت بیشتر آن در کارهای مذهبی، نسبت به ترسیم نقشه عملیاتی در این خصوص، بسیار ظریف تر، دقیق تر و با تأمل بیشتر اقدام نماییم. این تدابیر به معنای مقابله با ابتکارهای استانی نمی باشد، بلکه به منزله ایجاد وحدت رویه و هماهنگی تشکیلاتی است که از ضروریات یک تشکل اسلامی و انقلابی است. ان شاء الله این هیئت ها به صورت منسجم و هماهنگ با سرفصل های تنظیم شده و مطابق نیاز روز در سراسر کشور حرکت کنند.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

12دی

جلسه هفتگی هیئت دانش آموزی انصارالمهدی (عج) بیرجند برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیئت دانش آموزی انصارالمهدی (عج) بیرجند به نقل از همکلاسی جلسه هفتگی هیئت انصارالمهدی(عج) شهرستان بیرجند روز چهارشنبه دوازدهم دی ماه در محل سالن اجتماعات اتحادیه استان برگزار شد.

در این جلسه پس از اقامه نماز جماعت، زیارت آل یاسین توسط دانش آموز انجمنی محمد حسین فارسی قرائت شد.

در ادامه سنجری، مربی قرارگاه متوسطه اول برادران برای دانش آموزان صحبت نمود و بیان داشت که انسان همیشه مقایسه گر است و این ویژگی را همه ی گروه های سنی دارا می باشند.

وی همچنین به بیان انواع مقایسه ها پرداخت و خاطر نشان نمود که سه نوع مقایسه وجود دارد: مقایسه صعودی، مقایسه هم سطح و مقایسه نزولی که بهترین مقایسه این است که انسان خود را با دیگران از نظز دینداری و ایمان مقایسه کند و انسان در این مورد باید مقایسه صعودی داشته باشد.
مربی قرارگاه متوسطه اول افزود: اگر انسان از نظر مادیات خود را با دیگران مقایسه کند باید مقایسه نزولی داشته باشد در غیر این صورت هیچ گاه به آرامش نخواهد رسید و اگر مقایسه صعودی داشته باشد شاید به آسایش دست پیدا کند اما هیچ گاه به آرامش دست پیدا نمی کند.

وی در ادامه صحبت های خود به آیه ۱۸ سوره سجده و ۹ سوره زمر اشاره نمود و آیه ی”الا بذکرالله تطمئن القلوب” برای دانش آموزان بازگو کرد و بیان داشت که انسان با این آیه به این نکته دست پیدا می کند که انسان با یاد خدا به آرامش دست پیدا می کند.

در پایان نیز برادر سنجری در مدح امام حسین (ع) به روضه خوانی پرداخت و سپس دانش آموزان انجمنی آقایان نصراللهی، طالبی، قدسی و کریمی به مداحی پرداختند.

تصاویر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">