هیئت انصارالمهدی شهرستان بیرجند

هیئت انصار المهدی در واقع تشکیلاتی است، متشکل از اعضایی که اساساً با هدف ترویج فرهنگ قرآن و عترت و زنده نگهداشتن سنت عزاداری با روال اجرایی برنامه های هفتگی، ماهانه و یا مناسبتی فعالیت می نماید.
هیئت انصارالمهدی شهرستان بیرجند

هیئت انصارالمهدی شهرستان بیرجند


هیئت انصار المهدی در واقع تشکیلاتی است، متشکل از اعضایی که اساساً با هدف ترویج فرهنگ قرآن و عترت و زنده نگهداشتن سنت عزاداری با روال اجرایی برنامه های هفتگی، ماهانه و یا مناسبتی فعالیت می نماید.


هیئت انصارالمهدی(عج) می تواند الگویی ناب از یک تجمع مومنانه را ارائه دهد و نمونه ای بسیار زیبا و هنرمندانه از آمیختگی «شور و شعور» و پیوند «معرفت و محبت» را با «اطاعت» تجلی سازد.
هیئت انصارالمهدی(عج) می تواند تبدیل به قرارگاهی شود که سربازان عاشورایی آن، با «تربیت حماسی» مهیّای جانبازی در پیشگاه قدوم عزیزی باشند که صدای گام های او به گوش می رسد .
در این طرح بر آنیم با توجه به تأکید دین مبین اسلام مبنی بر لزوم نظم در کارها و اهمیت بیشتر آن در کارهای مذهبی، نسبت به ترسیم نقشه عملیاتی در این خصوص، بسیار ظریف تر، دقیق تر و با تأمل بیشتر اقدام نماییم. این تدابیر به معنای مقابله با ابتکارهای استانی نمی باشد، بلکه به منزله ایجاد وحدت رویه و هماهنگی تشکیلاتی است که از ضروریات یک تشکل اسلامی و انقلابی است. ان شاء الله این هیئت ها به صورت منسجم و هماهنگ با سرفصل های تنظیم شده و مطابق نیاز روز در سراسر کشور حرکت کنند.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

جلسه 21آذر

جلسه هفتگی هیئت به مناسبت فرارسیدن ولادت امام حسن عسگری (ع) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیئت دانش آموزی انصارالمهدی (عج) شهرستان بیرجند جلسه هفتگی این هیئت بر مناسبت فرا رسیدن ولادت امام حسن عسگری (ع) برگزار شد.

در این جلسه پس از برگزاری نماز جماعت جناب آقای حسنی یکی از راویان دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس هیچ گاه برای ملت ایران فراموش نخواهد شد زیرا که در این جنگ رشادت ها و ایثار و فداکاری های فراوانی را شهدا انجام داده اند و اگر شهدا نبودند کشور ما را دشمن اشغال و به تسلط خود در می آورد.


همچنین او با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم بسیار برای جهان اسلام بسیار فداکاری کرده اند تا آرمان ها و اهداف اسلام و شیعه حفظ شود افزود: اگر شهدای مدافع حرم نبودند و در بیرون از مرز ها با دشمنان مبارزه نمی کردند اکنون ما باید در ک.چه های شهر خودمان با دشمنان می جنگیدیم.

وی در پایان نیز به بیان خاطره ای از دفاع مقدس به سخنرانی خود خاتمه داد.


در پایان مراسم نیز پس از قرائت زیارت آل یاسین توسط دانش آموزان انجمنی آقایان "برزگر و فارسی"  آقایان "نصرالهی و قدسی" در وصف امام حسن عسگری مولودی خوانی نمودند.


تصاویر:

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">